Διαβάστε τι βρέθηκε στο επίκεντρο των οικονομικών εξελίξεων, ποια θέματα απασχόλησαν την επικαιρότητα και πως αυτά επηρέασαν την εγχώρια αλλά και τις διεθνείς αγορές.

Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat για το 2021, οι νέοι 16-29 ετών στην Ευρώπη χρησιμοποιούν ευρέως το διαδίκτυο στην καθημερινότητά τους. Σημειώνεται πως το 72% των γυναικών και το 70% των ανδρών διαθέτει βασικές τουλάχιστον ψηφιακές γνώσεις και δεξιότητες.

Το 83% των νέων χρησιμοποιεί το internet για να περιηγηθεί στα social media, ενώ μόλις το 24% για να εκφράσει απόψεις ή για να συμμετέχει σε συζητήσεις πολιτικού ή κοινωνικού περιεχομένου.

Όπως είναι αναμενόμενο, πολύ υψηλό είναι το ποσοστό των νέων ευρωπαίων μεταξύ 16-29 ετών που ενημερώνεται διαδικτυακά για την επικαιρότητα, το οποίο ανέρχεται σε 69%. Μάλιστα η Ελλάδα βρίσκεται στις πρώτες θέσεις σε αυτή την ηλικιακή ομάδα με ποσοστό 71%. Είναι δε αξιοσημείωτο το γεγονός ότι πλέον και οι ευρωπαίοι πολίτες μεγαλύτερων ηλικιών επιλέγουν το διαδίκτυο για την ενημέρωση τους, σε ποσοστό που αγγίζει το 64% στις ηλικίες ανάμεσα στα 17-64 έτη.

Τέλος, το 35% των νέων παρακολουθούν online εκπαιδευτικά προγράμματα, ποσοστό σχεδόν διπλάσιο σε σχέση με το 2019.

Πώς  ενημερώνονται οι νεαροί Ευρωπαίοι;
Πηγή: Eurostat

Εγγραφείτε στο εβδομαδιαίο newsletter της ALPHA TRUST για να λαμβάνετε όλες τις εξελίξεις της αγοράς στο email σας.